mamAras onun bahsettiği gıda sonrası. Ama aralarda ihtiyacı olursa da vermek lazım tabi. Sonuçta terleyebiliyorlar, sıvı kaybı oluyor. Telafi etmek lazım. Diğer arkadaşlarin dediği 1-2 çay kaşığı, ilk 6 ay mamadan sonra verilmesi öneriliyor doktorlar tarafından. Anne sütü alan bebeğe önerilmiyor. Ama 6 aydan itibaren ihtiyacına göre verin diyorlar