Akgul Ozidem pipi şişliği hala tam geçmedi doktor normal olduğunu söyledi fucidin diye bir krem kulandik sabah akşam 1 hafta şimdi bıraktık doktorumuz yeterli olacağını söyledi
Ozidem Akgul tesekkur ederim bizim de bugun 4 gunumuz doldu 22 aylıkken yaptırdık normal beze geçtiniz mi peki bardak falan koyuyormusunuz