3.5 aylık bebeğimde akşamları inanılmaz bir huysuzluk oluyor kolik müzikleri de fayda etmiyor. Sürekli ağlıyor, kucakta sakinleşiyor o da ara sıra. Emzirmeye çalışıyorum iki emiyor gene bağırıyor ağlıyor emzik de aynı şekilde. Aç gibi emzik emip sonra onu da atıyor. Acaba aç mı kalıyor diye düşünmeye başladım ama aç olsa gece de uyumaz heralde. ¾ saat uyuyor kesintisiz. Siz de mi böylesiniz ne zaman bitecek 😥