Gamzeaksyyy ben arceligin elektrikli ocagini kullaniyorum memnunum. Eski evimde elektrikli degildi, dediginiz gibi parcasi coktu ve temizlemesi cok zahmetliydi. Elektrikli ocaklarin en buyuk avantaji temizlik kolayligi bence. Onun disinda ikisini de kullanmis biri olarak cok buyuk bi fark yok aslinda. Sadece nedendir bilmiyorum elektrikli ocaklar bazi tava ve tencerelerin altini karartiyor, bi de ocagi kapattiktan sonra hemen sogumadigi icin yemegi ocaktan almaniz gerekiyor