123401 spor yapmadım. Sabah kahvaltımı aksatmıyorum. Yeşil çay içiyorum mutluka. Kahvaltıdan 2 saat sonra meyve veya şekersiz Türk kahvesi 1 tablet bitter çikolata. Şeker kullanmıyorum. Beyaz ekmek tüketmiyorum. Çok tahıllı ya da tam buğdaylı yiyorum. Öğlen genelde yemek yemiyorum. Müsli ya da gevrek yapıyorum ya da 1 kase çorba. Yine 2 saat sonra kiraz sapı veya kayısı çayı.yanında 2 grisini veya yarım çay bardağı beyaz leblebi olabilir. Sonra akşam yemeği. Pirinç makarna falan yok. Çorba varsa yemeğimde 1 dilim ekmek yoksa 2 dilim ekmek yiyorum. Çay içiyoruz tabi akşamları şeker atmıyorum. Böyle geçiyor günüm. Spora bugün başladım daha