Merhaba Güzel Anneler,
Bebişlerinize kullandığınız deterjanda memnun kaldığınız ürünler neler? Ben duru granül kullanıyordum ama memnun kalmadım ya sanki iyi durulanmıyor. İki kere durulama yapmama rağmen. O yüzden sıvıya geçmek istiyorum. Varsa önerileriniz alabilir miyim? 😊😍