Mylittlefriend1 Kizlar cok merak ediyorum bana bi kac kadin eyer bebek sagdaysa kiz soldaysa erkek olur soyluyor sizce ne kadar dogru bu?
cihangirinannesii Bana da sağda olursa erkek solda olursa kız olur dediler sol taraftaki yumurtam çatladı erkek oldu