Deletedmom_56 Prensesimamine merhaba canım ben sma comfort kullanıyorum hipp ile veriyorum Bu şekilde bebeğim her gün kakasını yapıyor kasada baya azaldı 4 buckaylık şu anda gerçi ayı da baya İlerledi azalması normal ama üçüncü ayından itibaren de kullanıyorum biz çok memnunuz
Deletedmom_56 Prensesimamine Hayır. Bir yediğinde sma comfort veriyorsam diğer yediğinde hipp veriyorum
yusufum- Mysunshines17 dedigim gbi bazen 120 bazen 90 basen 80 içiyor dili ile itiliyor bazen 😂 saatlerde degisiklik yapayım dedginz gbi
Mysunshines17 yusufum- Bazen benimkiler de istemez biberonu iter ama o an başka bir şey ilgisini çektiği için yapıyor benimkiler ah ah şu an da bana mama içirmek tam bir eziyet çünkü algılar full açık ve en ufak çit sesine dahi dönüp bakıyor ne oldu diye 🤷♀️