Msbebek Kızlar yakın zamanda Zeynep kamil de dogum yapanlar yazabilir mi.bu pandemi sürecinde nasıl refakatçi aliyolar mı eşim doğumdan sonra girebiliyor mu odaya beni görebiliyor mu
Balbocegi Msbebek Zeynep kamil de yapmadım ama görüşmeye gittim. Normal süreçte bile eşini almıyorlar. Orası katı kuralları olan bir hastane. Hiç zannetmiyorum şu süreçte yanına birilerini alsınlar
hypatia Msbebek 9 ay önce yaptım. Refakatçı saati var 5 dk görüp çıkabiliyor eşiniz. Tabi 9 ay önceydi şuan değişmiş olabilir orasını bilemem