Srhnzlcn Kızlar çok kötüyüm yaa başına gelen var mı bebeklern ilk 6 ay ayak tırnaklark kesilmezmiş bizde keseli baya oldu 4 aylık olcak oğlum şimdi bi baktm kıpkırmızı baş parmağı😢
Sakirebzc Srhnzlcn bizdede oldu baş parmağının yanı kızarıktı baya doktora gittiğimizde sorduk ilaç verdi antibiyotik krem sonra geçti bişey olmaz düzelir o ilaç sürmek lazım ama
Yenidennn Srhnzlcn fuciddin krem alın bizimde oldu geçen bu kremden alıp masaj yaptım parmağına geriye doğru tırnağı yavaşça masajladim 3.gün içinde geçti
Srhnzlcn Sakirebzc yaa doktoru aradm açmadı kendmi acaip kötü hssediyorum çorap fln gydrince acıyomudur ki
Srhnzlcn Sakirebzc saolun ya o kadar kötü oldum ki bebeğime zarar verdm diye 😢 belkide ondan gün içinde ağlıyodu😢