Mavilimonnn Bebeğim naptıysam emmiyor ve sütüm zaten çok azdı olanda gidiyor mama veriyorm ama doktorum kilo alımının sıkıntılı olduğunu mama vermememi istedi ama açlıktan ağlıyor sütüm yetmediği için napıcağımı bilmiyorum delirmek üzereyim.