Asafbeycim Kızlar mama da meme de almıyor sadece ek gıda alıyor. 6aylık . Doktora gittik iki kez yapacak birşey olmadığını söylediler doktor bile denedi almıyor biberon. Böyle durum yaşayıp farklı bir yöntem deneyen oldumu
FatmaKrbkl Asafbeycim ek gıdayı kendi mi yiyor kaşık falan alıyorsa kaşıkla deneseniz kaşık mama falan
Sahinftma Asafbeycim bizim de Öyle malesefbiberon emmiyor uyutmaya çalılıp hafif daldığında besliyorum yada video açarak mecburen ek gıda yiyordu şuan onu da ağzını kapatıyor :(
Asafbeycim Sahinftma ya bu şekilde vücutları susuz kalmazmı sıkıntı yaşamazmıyız çişli bez almıyorum resmen