Bir ara tepe nokta yapıp genelde 3.ayda tamamen kesiliyor bizim böyleydi ancak arkadaşımızın oğlu 9.aya kadar gazlıydı. Mutlaka probiyotik damla kullanın( nbl drops bizimkinii bir anda kesti) sab simplex kabız yaptı. Gaz damlaları çöp boşuna para vermeyin. Hareketlenmeye başladıkça rahatlayacak yüz üstü yatırmaya çalışın bir de çok ağlarsa çarşafta sallayın. Gazlı bebek sallanmak ya da kucak istiyor. Emme aralarını min 2 saat yapın, emziğe alıştırın mama veriyorsanız azcık zeytinyağ ekleyin ve biberonu asla çalkalamayın , mamayı silme ölçek koyun tepeleme değil. Gaz saatleri bellidir öncesinde ılık duş aldırın.