Kızlar iyi akşamlar. Kızım 7 buçuk aylık ve yemek yemeyi Red ediyor başlarda ağzını açık bırakıyordu yediremiyordum şimdi de sımsıkı kapatıyor ağzını mümkün değil 1kaşık yedirmek. Doktorumuz zorlama bırak diyor ama yani çok zor yediriyorum bazen çok keyfi olursa yarısını yer. Mesela bugün hiçbir şey yemedi denemediğin tarif kalmadı çorba mama muhallebi sebze meyve yoğurt sevmiyor yemiyor. Varsa bunu yaşayan annenler nasıl çözüm buldunuz yada sevebileceği Bi tarif akşam hemen deniyim 🙏