Merhabalar hanımlar benim kızım 4 gün sonra 1 yaşına girecek yaklaşık 1, 5 aydır falan kendş yatağında yatırmaya çalışıyorum amma velakin her seferinde uyuttuğumda koyduğum zaman yatağına uyanıyor ve uyumuyor yatağına nasıl alıştırabilirim? Deneyimleriniz benim için önemli var mı böyle olan?