mom6554 Merve5627 Ben şuan 37 haftalığım doğum yapmadım. Doğumdan sonra kullanmayı istiyorum o yüzden sordum.
Merve5627 mom6554 bende paxil kullanıyorum cok iyi geliyor suan emzirouorum bebegm 5 aylık acaba kullanabılcemym . Varmı cnm cevrende kullanan