GamzeNazli35 benim bebeğim enfeksyonlu olarak dünyaya geldi, anne karnında enfeksiyon kapmış, doğumundan 2 gün sonra 40 derece ateşle hastaneye yattık. Benimde evlendigimden beri enfeksyon problemim vardı fakat tedavi gördüm. Fitil antibiotik dogal yöntemler vs. Ama demek ki kurtulamamışım. Ilaclar görünürde koku akinti vs herseyi kesmişti ama içeride birşeyler yoluna girmemiş. Sizin evladınız sağlıkla dünyaya gelmiştir umarım. Bunu cok merak ediyorum, dogru tedavi uygulanmadı mı acaba, siz sonuç aldınız mı? Kurtuldunuz mu tamamen?