18KasimAli merhaba mustela kadar kötü şampuan yok kızım 19 aylık ilk ona kullandım snr bi baktım beyaz beyaz kepek hemen biraktim bi arkadaşıma hediye verdim snr oğluma aldım suan 4 aylık ona oooo konak yaptı maffolduk mustelanin sayfasını istegramdan yazdım gördükleri halde cevap vermediler bi ilgisiz alakasız yok size dönüş yapilcak numaramı bilgilerimi verdim dönüş yok bu sefer müşteri hizmetlerini aradım yok nerden aldın eczane ve e bebekten dedim demesinler mi e bebekdeki yan firma original değil dedim nereye güvencez dedi şampuanın resmini atın bebeğin resmini fransa’ya ileticez snr size hediye yollucaz bende yollucaktim ama instagram sayfası gördüğü halde cevap vermeyince sinirlendim resim felan atmadım siz arayıp şikayette bulunun