Merhaba bende zor bir doğum geçirdim. Hastane de bir şey yoktu eve geldikten sonra sağ gözünde kanlanma olduğunu gördük inanılmaz üzülüyorduk😀🤦♀️ bir ay içinde hepsi geçti. Yenidoğan bebeklerde olabiliyormuş.Geçecektir kafaya takmayın ilk zaman insan çok pinpirikli oluyor yani biz öyleydik