Simbat17 ummutemiz ummutemiz ahhh kıyamam çok geçmiş olsun zaten minicikler ben aşı yapılırken bile bakamıyorum 😞
ummutemiz Simbat17 Sağolun evet bende öyleyim için gidiyor asi yapikirken bakamiyorum ama bundan sonra bakıcam ve daha dikkatli olmaları konusunda uyaricam