Mom727272 hipp verdim canım.Her zamanki gibi uyudu zaten o dönem kızım biberon mama reddi yapıyordu diye geceleri mama içmiyordu ben de kaşık mama veriyordum.Kızım sabaha kadar saat başı emziğini isteyen bir bebek onun için kalkardım.ama 6ayından hippin gece mamasını istemedi.Hero baby e geçiş yaptık onu sevdi.Ama o zamana kadar severek yedi hippin 4+ olanı.6+ Olan yulaflıyı sevmedi diye öncekini de redd etti sanki .