DilaraYigit1 Kızlar dün kadın doğuma gittim muayene oldum kan idrar tahlili verdim . E nabiza hiç biri düşmemiş. Ne hastaneye giriş kaydım nede tahlil sonuçlarım. Sonuçlarımi hastaneye gitmeden nasıl öğrenebilirim bilginiz var mı 🙄