Busevedat2501 canım öncelikle “meme reddi” kelimesini aklından çıkar bebişin daha memenle tanışamamış ki reddetsin 😊 o bu şekilde emmemeye devam ederse yaşayacağın bir şey. Şuan memeni tanımıyor nasıl ağzına alacağını emeceğini bilmiyor. Ama senin kokunu sesini seni tanıyor bunu aklından çıkarma beni istemiyor Reddediyor düşüncesinden çık. Her meme denemende işte yine almayacak diye içinden geçirmeni bile hissediyor. Önce zihninde bebeğim beni istiyor alacak diye düşün. Sanki Afaki şeyler masal gibi geliyor ama gerçekten böyleymiş bizim en minik duygumuzu bile hissediyorlar. Sağınca çıkacak kadar sütün var her öğün için 30 cc her öğünde sütünü şırıngaya çek şırıngayla hafif ağzına sıkınca emme refleksiyle ağzını oynatırken memeni baş parmağın ve işaret parmağınla tutabildiğin en kahverengi yerinden tutarak ağzına koy. Yanında biri varsa ilk 3 gün başkası yardım edebilir. Doğru pozisyonda kucağına aldığından ve ucumu alsın stresiyle bebeği sıkmadığından emin ol çünkü bunalrı ben hep yaptım 🙈 dene dene dene emin ol tutacak ❣️