Sütü arttırmak içinde bana yemek hiç bişey kar etmedi. Bebek uyuduğunu anda uyku, bol su günde belki 4 lt bile içtiğim oluyor , ve moral. Mamayı da eds ile veriyorum hala daha. Azaltmaya geçtik ama kesmemiz 3. Ayımızı bulacak edsyi araştır canım. Bir haftada sütümü inanılmaz arttırdı. Hem senin memenden besleniyor olma hissiyatı moralini inanılmaz yükseltiyor ❤️ Hemde memelere bebek benden süt istiyor diye uyarı gidiyor farkı kısa sürede hissedeceksin.