Myne89 Kizlar bebisim 4 aya az kaldi sabırsızlanıyoruz ek gida için sofrada ağzımıza tabakları falan bakıyor heves ediyorum çok sözlere doktor ne zaman başlattı 😅tabii mama verdiğim için de bi an önce ek gida alsın istiyorum vicdanen 😔