Arkadaşlar bebeğim 3. Ayında geçen hafta rotavirüs alışı yaptırdık aşıdan sonra kanlı kaka yaptı süt alerji testi gönderildi çıkmadı tabi var kabul edilip diyete devam ediyorum.1 haftayı geçti her beslenmeden sonra kakasını yapıyor sürekli ağlıyorum bir şey olcak diye doktor normal kabul ediyor kaka test yaptırdım oda normal var mı başına gelen Allah aşkına artık bunu öyle gördükçe çaresizse ağlıyorum