NANANUSKA sen harika bir annesin ! Kayınvalidem eşime mama vermeyin sakın emsin dediği için eşim o kafadaydı
Sezaryan oldum ve göğsümden su geldi ilk süt ama oğlum ememedi bir türlü eve geçtik kayınvalidem göğüslerime kadar elleyip çocuğun ağzıma tıkıştırmaya çalıştı hep oğlum aç kaldı nasıl gurulduyor midesi
Öteki odadan duyarsın eşim asla mama yok asla diyordu ve hastanelik olduk doktor naptın sen dedi emziremedim tutmadı bende cahilim ya ilk bebek o gece kaldık hastane pompasıyla sağmakdan 30 cc anca çıkıyordu bide göğüslerim patladı ve kanadı doktorlar emzirme eğitimi verdi
c sistemi eve geldim emzirmeye başladım c şekilde emiyordu ama az tabi yine mama yok eşim mama verirsen bişey olursa sana gününü göstercem diyip duruyordu stres altındaydım
Kayınvalidemin yanında oğlumu emzirmeye çakışırken c şeklinde tutdum bana ben sana öyle mi gösterdim makas şeklinde tutcaksın diye bağırdı bende dayanadım en son silikon uç aldım ve emzirmeye başladım bu 2,5 ay bi şekilde zar zor sürdü
Trafik kazasında 20 yaşında erkek kardeşimi kaybettim antalyadayım ailem izmirde o yolu nasıl gittim bilemezsin
Ve az gelen sütüm hepden kesildi
Düşmez kalkmaz bir Allah ya mamaya karşılardı ya
Şimdi oğlum 8 aylık ve o gündür mamayla beslenen bir çocuk
Ve kendimi hiç yetersiz hissetmedim
Bunu bilmesine rağmen kaynanam birgün insanların içinde annesi emzirmedi ondan zAyıf dedi
Emziremedi sütü gitti demiyor bak emzirmedi diyor
Bende dayanamadım memelerim bozulmasın diye emzirmedim
Dedim insanların içinde o bana laf söylerken utanmazsa bende lafımı söylerken utanmam
Şimdi eşimin olanları hep yüzüne vuruyorum ve çok utanıyor lohusalık zamanımı hatırlamak istemiyorum eşim ve ailesi yüzünden evladımı kaybediyordum
Şimdi kimse umrumda değil ve kendimi yetersiz gibide hissetmiyorum
Çünkü ben annesiyim evladımı en çok ben düşünürüm
O yüzden çevreni boşver