Nurlana Merhaba arkadaslar,oglum 24aylik ve tuvalet egitimine baslamak istiyorum.ama bu aralar her seye hayir hayir diye dolaniyor.ne soylesen hayir diyor.bu durumda ne yapmaliyim?bir az daha mi beklemeliyim?yoksa onerdiginiz bir yontem var mi?😕😕
Osibatur Nurlana ben 29 aylikken karar vermistim uc gunde gunduz ve geceyi ogrendi size tavsiyem hazir olmadiginda baslamamaniz cocuk sinyali veriyor zaten bir de kis mevsimi illaki altina kacirdigi oluyor usutebilir tavsiyem yaz mevsiminde baslamaniz 💗lazimligini oyuncaklarin arasina koyun iki uc y oynasin onunla alistirmaya basladiginizda yabancilik cekmiyor
Toprakruzgar Nurlana şuan uygun bir dönem değil sizin için iki yaşı biraz geçmesini tavsiye ederim şuan zaten 2 yaş sendromunu yaşıyor kabullendirmeniz zor olur birde kış ayı pek uygun olmuyor Haziran gibi başlarsanız daha etkili olur diye düşünüyorum ben oğlumda oturağına oturduğunda kitapla öğrettim resimlere bakıyorduk birlikte ve o sırada tuvaletini yapıyordu bu şekilde kolay bir süreç yaşadık tramvaya dönüşmedi
Nurlana Deletedmom9 tuvalete merak duyuyor ara sira goruyorum,gerci alti kirli oldugunda bezini degismemizi istemiyor.ama yapinca masanin altina gidiyor mesela.soylediklerimi anliyor ama hayir diyor hep:)isine gelince tabi.boyle yani.sabah kalktiginda bezi biraz dolu oluyor o da ben gec aliyorum yatagindan biraz oyalaniyor diye
Baharbrka 2 yaş sendromu diye bir durum var artik cocuklarda cok sinirli agrasif inatçı oluyorlar yazın öğretmenizi tavsiye ederim ben . küçük çocuklarda 1 ay değil 1 haftada herşey değişiyor farkındalığı dahada artar siz ve bebeğiniz hazir duruma gelirsiniz . Sizinde pskolojik olarak hazir olmanız gerekiyor