Beni bulmaz bulmaz dedim buldu galiba 😪 kısaca anlatayım her şeyden kendimi sorumlu tutuyorum bebeğe bakmadığımı düşünüyorum 😥 kvalidem bir süre bizde kaldı çok bunaldım yemeğimi yaptı ama hernşeye çok karıştı b de bebeğe yanlış uygulamalar yaptı hep 😪 zaten gidecekti yarı kırkı çıkınca ama eşime annen ne zaman gidecek dedim diye gitmesinin sorumlusu ben oldum 😥 sürekli ağlıyorum keşke demeseydim öyle diye 😪bebeğe bakamıcam gibi geliyor her şeyden ben sorumluyum sanki 😥 eşime bebekle beni yanlız bırakma dedim kendimi kötü hissediyorum 😪 bebeğe bakınca ağlıyorum 😪 geçer mi bu geçecek mi bilmiyorum 😪