kubra2608 Merhaba kızlar.Bebeğim göğsümü emmiyo ucu olmadığı için tutamadı o yüzden soğudu memeden ve sütüm de çok gelmedi emmediği için.Bıraktı şimdi tamamen elimle sıktığımda 1-2 damla geliyo.Eds yöntemiyle versem sütüm artar mı döner mi memeye 😞