Resulasafannesi Kızlar bebeğim pişik.oldu 1 yaşında nasıl geçecek çok kötü oldu poposu bezi değiştik pişik.yapti şimdi eski bezine döndüm ama pisigi geçmedi yardimvedin
Deletedmom9 Resulasafannesi Yıkayın sürekli iyice kurulayın ıslak kalmasın mendil kullanmayın iyi bir pişik kremi alın sürün. Ara ara da havalandırın.
Kuzumveben Resulasafannesi hametan mavi merhem alin canim fayda eder icerigi temiz islak mendil kullanmayin bu ara bebek temizleme pamugu ile islatin silin
LilyaBn Resulasafannesi hametan varsa iyi gelir hem acısınıda alır. Sudo kremde iyi geliyormış yoğun pişiklre.
Melise Resulasafannesi benimde öyle oldu hemde yayılmıştı hametan ve sudocremi dönüşümlü sürdüm ve pamuk ılık suyla sildim 2 günde geçti
Hasev2707 Resulasafannesi inanmazsin ama eski atkı kremi kullanıyorum şokta da var iyice kurulayın onu sürdüm geçti tavsiye ederim
minikbebeklerim Resulasafannesi fito krem ve trosyd krem ikisini karıştırıp sürerdim hemen geçiriyordu şimdi büyüdü ama hala bepanthol kullanırım her bezini değişirken.
Toprakruzgar Resulasafannesi sudocrem kullanın ve pamukla ılık suyla silip kurulayın popsunu kaka yaptığında yıkarsanız daha çabuk geçiyor ama nemli bırakmayın geçmiş olsun
Gamzeli Resulasafannesi yikayip kurulayin arada havalandirin. Popolin ve bepanthol ben bunlardan cok fayda gormustum