Seymanur9 anladım canım teşekkür ederim sağolun benim aldığımda ilik yok sanırım haftaiçi alırım ilikli olandan zaten şimdi etinden de vermek için incik aldım daha iyi diye. Peki eti nasıl versem piştikten sonra iyice ezip vermem boğazına takılmaz dimi ben çok korkuyorum da boğazında kalır diye