Merhaba, 35+4 haftalık hamileyim.☺️(İlk bebeğimi normal doğum ile dünyaya getirdim.)Şuan bebeğim ters duruyor ve suyum sızıyor.Doktor 2 hafta içerisinde sezeryan yapma taraftarı ancak ben sezeryandan çok korkuyorum.🙄Bir umut döner falan diye düşünüyorum ama dönmeye de pek niyeti yok bebemin.😂Sezeryanı genel mi yoksa spinal mi tercih etmeliyim? Sezeryan sonrası neler yaşadınız? Biraz yardımcı olursanız sevinirim.🧡