Woody Sutsuzanne Maxicosi axissfix ve axissfixplus var. Axissfix plusın özelliği yenidoğanken kullanılması. Ben bilmeyip bunu aldım. Ancak gerek yok artık. Direk axissfix alabilirsinşz. 200 300 tl oynuyor. Amazonda 2700e görmüştüm bir ara
Asell9 Woody benimde bebeğim 6 ayı bitirdi pro koltuğu arayışındayım sizinde yazdığınızı görünce bakmak istedim bilgiler için teşekkür ederiz mağazadan mi almıştınız acaba siteden mi bende indirim için bekleyeyim
Woody Asell9 magazadan aldım. Evet korona dönemi ama tavsiyem bir gun magaza ya gidip bebeği oturtun. Öyle karar verin. Hatta cadde magaxslarına giderseniz araca bağlamalarını falan da rica edebilirsiniz. Öyle bakarsınız.
Asell9 Woody tamam çok teşekkür ederim 😊 birde acaba resmini atma şansınız var mi linkini veya zahmet olmazsa
Woody Sutsuzanne 5 dkdır konunuz arıyorum 😀😀 https://www.amazon.com.tr/gp/product/B08756HQ5Y/ref=ox_sc_act_image_1?psc=1&smid=A1UNQM1SR2CHM&tag=web-desktop-forum-21&ie=UTF8&language=tr_TR&th=1 Bu arada magazada gördüğüm kadarıyla siyah rengin kumaşı farklıydı. Daha iyiydi yani @Dkk