Ay05 Ya ben şey diye biliyorum yanlış yönlendirmeyeyim ama bu dönem artık dış dünyanın farkına vardıkları için mama, meme ve biberon reddi olabiliyormuş ve atak döneminede denk geliyor.O nedenle ben mamadan olduğunu düşünmedim hiç. Sık sık az az vermeyi deneyin. Ya da bir çıngırak veya ses çıkaran bir oyuncak ile oyalayıp vermeyi deneyin. Ya da uyku arasında verin.