Cansu_egemen1 Merhaba arkadaşlar bebeğinde böbrek genişlemesi ameliyatı olan var mı ameliyat sonrası takılan kateter çıkarma işlemi nasıl geçiyor ?
esmerayes Cansu_egemen1 benim oglum 3. aya girince oldu ameliyat 56mmydi genislik artik son raddedeydi hic korkulacak bisey yok 3 gun agrisi oluyo o kadar 3 gun icinde toparlaniyolar katater de 1 ay kaliyo 1 ay sonra uyku surubu verip pipiden cekiyolar zaten incecik ip gibi bisey benim oglumda o islemi yapamadilar malesef ameliyat sonrasi kabiz oldu cok ikindigi icin katater kaydi haylaz evladimda tuttu sondayla birlikte cikardi
Sedvedpoyraz Merhaba bnmde oğlumda hamilelikte beri olan Bi genişleme vardı doğdu 3 ayda bir kontrole gittik büyüme devam etti sünnet ettik yine aynı en son Bi ilaç yazdı şimdi iyiye gidiyor çok şükür sizin neden ameliyat çok mu büyük
Cansu_egemen1 Sedvedpoyraz bizim böbreğimiz doğduktan sonra da büyümeye devam etti ilaç da fayda etmedi son çare ameliyat kalmıştı
Cansu_egemen1 esmerayes yaa çok geçmiş olsun benim oğlum 1,5 aylıkken ameliyat oldu 1 ay geçti üzerinden kateteri çıkaracaklar perşembe günü çıkartırkarken canı acır mı nasıl olur diye endişeliyim
esmerayes Cansu_egemen1 o arada uyku surubu veriyolar katateri cikarirken benimki kendi cikardigi icin verilmedi ama aciycak bisey olcagini sanmiyorum bizimki hafif kayinca cocuk iyice cekti cani acisa benimkinin acirdi heralde incecik bi tel iyice cikaeinca doktorda tuttu eliyle cekti zaten
esmerayes Cansu_egemen1 oldu 10 gun hastanede kaldik ama katater cikarildigi icin degil zaten hemen ameliyat sonrasiydi ameliyattan cikti hastanede daha 2. gun cikardi katateri bide tam ameliyat gunu dis cikarasi tuttu cocugun emmedi mama da almadi 10 gun boyunca hicbisekilde o yuzden sivi kaybetmesin diye surekli serumla besledikleri icin o kadar kaldik biz. Bizimde 56 mmydi bobrek islevini kaybediyodu
esmerayes Cansu_egemen1 7 ay oldu ameliyattan beri 2 ayda 1 ultrasonla takip ediliyo hic bi problem kalmadi sukur