E_yelz Kızlar kızım 1 buçuk yaşında sütüm olmadığı için 40’ından bugüne mama içti artık mamayı bıraksın istiyorum süt içsin istiyorum ama naptıysam içmiyor sütü bide pahallı geliyor artık mama zorluk çekiyoruz eşim pandemi nedeniyle iş yeri kapalı oyuzden süt hem sağlık açısından hemde maliyet açısından daha cazip bize ama içmiyor siz nasıl alıştırdınız benim gibi zorluk çeken varmı tavsiyelerinizi yazın lütfen sevgiler 🤗🌸
Mom9 E_yelz kefir içirmeyi denediniz mi? Benim kızım severek içiyo süt hiç vermedim. Hem gaz yapma kansızlık yapma ihtimali de yok :) uyumadan önce 1 çay bardağı kefir yanında muz veriyorum gece deliksiz uyuyo 😊
Ceya E_yelz meyveli süt yapsanız belki içer, muz , cennet hurması filan yakışır tat olarak bana kalırsa
lamiya1905 E_yelz bende 15ayindan sut verdim biberonla ama normal inek sutu mama verdim icmedi mamayi mecburen sutu denedim direk icdi onu itiraz etmedi hic. Ama sizin bebek icemiyorsa bilemedim 🤔
E_yelz Mom9 kefirde denedim canım içmiyor maalesef gece kalkmalarımız var bizim 2-3 sefer falan 🤦🏻♀️😄
Nurcan03 Ayran kefir gibi alternatifler de deneyebilirsiniz. Milkshake gibi muzlu falan hazırlayıp tadına alıştırabilirsiniz. Ek gıda yanına yavaş yavaş su yerine süt, ayran, kefir verebilirsiniz. Aklıma gelenler bunlar.
__brna__ lamiya1905 merhaba yazınızı araştırırken gördüm ve sormak istedim. Mamayı nasıl biraktirdiniz. Benim kızımda 18 aylık ve ek gıdayla aranız iyi. Ancak bir sabah uyanınca çok aç oluyo( gece beslenmesini kestik gayet güzel seklde) bide gece uykuya dalmadan. Süt hiç vermedim zararlı dedikleri için ama doktorumuzda artık biberon ve mamayı hayatımızdan cikaralm dedi:( akil verin nolur ne yapicam