Rahatbebek Hanımlar 50 gunluk bi bebegim var uyurken bazen gozlerini yukarı dogru yapıyo sizdede oylemi normalmı Annemde daha bakmayı bilmiyo normaldir diyo
Kavinsmom Ay evet bende çok korkmuştum tövbe nöbet geçiriyor gibi o aylarda çok normal sen benim gibi korkma 4 aylıkken falan son buluyor. Ayrıca şaşı gibi de gelebilir, ondanda korkmayın. Gözler Doğumdan sonra hızla gelişim gösteren bir organ
Rahatbebek Kavinsmom ay icimi rahatlattın valla korkuyodum aklıma bin turlu sey gelşyodu sagol canım benim