Minik doğdu diye diğerlerinden fazla kilo alması gibi bir beklentiniz olmasın lütfen. Bebeğiniz olması gereken sınırda kilo almış, gelişim sadece kilo almak değildir en önemlisi baş çevresinin gidişatıdır ayrıca yedikleri boyada gider bunları düşünüp canınızı sıkmayın yeterki sağlıklı olsunlar.