Sevocum bizde 5 aylık olduk dr ek gıdaya başlayabileceğimizi söyledi ben ülk üç gün havuç verdim patates kabak bal kabağı brokoli yoğurt sonra elma armut muz devam etcem tadımlar bitince de çorba yapmaya başlıycam 💃
bir de evde yoğurt yapanınız varsa nasıl yapıyosunuz tarif verir misiniz ☺️ben henüz yapmadım tereddüt ediyorum yapabilir miyim diye