Kızlar size danışmak istedim oğlum martta 2 yaşına giricek dün sağlık ocağına kilo ve boyunu ölçmeye götürdüm kilo : 13 kg çıktı boy : 86 cm çıktı sizce normal mi ? Sağlık ocağındaki bir kaç ay öncede böyleydi dedi araştırmaha götürün dedi ama dedi hastalandıysa duraksama olur dedi oğlumda hastalanmıştı bir kaç ay önce açıkcası bana öyle demesi morelimi bozdu siZce normalmi ?