Kızlar merhaba. Şaka gibi ama gerçekten bu aralar çok kafama takıldı. Eşime diyorum dalga geçme diyor. Düzenli adet oluyorum. Birkaç haftadır sanki hamileyim de bebek tekmeliyor gibi hissediyorum. Karnımda bişey hareket ediyor gibi. Ve çok oluyor. Tlc de hamile olduğumu bilmiyordum diye bir program var. Onları izleyince iyice aklım çıktı. Olamaz değil mi böyle bişey. Yaşayan var mı aranızda?????