Kızlar merhaba kızım 9 aylık yanakları kızarmış döküntü var biraz resmini doktorumuza attım önce bir krem yazdı kullan dedi 20 dk sonra bi liste attı bana süt ürünlerine alerjisi var bu diyeti uygula dedi neyse tamam dedim şuan düşünüyorum bebeğimin süt ürünlerine alerjisi vardıysa neden 9 ay sonra çıktı diyorum önceden yoktu zaman zaman evet kızarıyordu yanağı ama krem sürerdim geçerdi şimdi yaklaşık 10 gündür ne sürersem geçmiyordu diye paylaştım doktorlar kızım sarışın beyaz diye teni çok hasas eşimde sürekli öperdi bende onunla tartışırdım senşn yüzünden diye onca kontrol vs hiç çıkmadı sizce resimle doktorumuzun böyle demesi tuhaf değil mi görmeden ?