kulani kızlar sezaryen dikişim iltihap kapmış ameliyattan 25 gün sonra şiddetli ağrıyla doktora gittim. dikişimi 2 yerden açıp iltihabı boşalttılar. çok can yakıcıydı :(( 2 haftada antibiyotik kullandım geçti diye sevinirken aradan 1 hafta geçti şimdi doktorun açtığı yerden sulu kan geliyor. iltihap mı kurumadı. yoksa yaptığım yanlış hareket yaptımda açtığı yer ondan mı kanadı. doktora tekrar gitmeyede korkuyorum.emziriyorum antibiyotik ilaç kullanmak istemiyorum. dikiş yerinden kan gelen oldumu. normalmi??