yaramaz_bocegim Merhaba bebeğim 20 günlük geceleri uyumuyor gündüz uyuyor sürekli. Gece hep ayaktayım 😪 bu yüzden çok uykusuzum kendimde bile değilim. Gündüz o uyurken uyusam kim yemek yapacak 😪düzen kuramıyorum lütfen fikir verin 😥
Med yaramaz_bocegim Sabır. Zamanla düzene oturuyor merak etme suan çok küçük. Bana da hiç geçmeyecek gibi geliyordu
Demirac19 yaramaz_bocegim bir zaman sonra tam tersi oluyor bu sefer gece uyur gündüz uyumaz, yemek olarak kolay şeyler yapın 1 saate yaparsınız, sonra bebek uyuyunca yine uyursunuz olmazmı, merak etmeyin bu zor günler de geçicek 😇
aysenur_58 yaramaz_bocegim daha küçük olduğu için istesende düzen oturamazsın benim kızım kolik bebekti şuan 5 ay 10 günlük 5 aylık olduktan sonra düzeldi şuan dış skntisi cekiyoruz
Cnnsmy yaramaz_bocegim Benim bebeğim ilk 1 ay çok düzenliydi 2. Aya girdik tam tersi oldu geceleri uyanık gündüzleri uyuyor şuan 56 günlük hala öyle şuan mışıl mışıl uyuyor mesela geceye hazırlanıyor🤣 yani tam tersi olabilir sizinde 1. Ayını doldurunca gece uyur
yaramaz_bocegim Med kafayı yicek gibi oluyorum 😪 gece hep ayakta gündüz uyuyor 😥 ev işi neyse de yemek var 😪 şu an kucağımda uyudu nasıl yemek yapıcam onu düşünüyorum 😫
Happydef yaramaz_bocegim bismillah yavrucak daha kendini anne karnında sanıyor ne düzeni 😊 2 buçuk 3 aylıkken anca düzene girmeye başlar oda atakti disti derken bozulup bozulup yeni düzen başlar.. zamanla uyumamaya alışırsın :)