biryavuzkusu Kızlar 15 gün gün önce bebeğime verem aşısı yaptırdık ama yara iltihap şişlik hiç birşey yok böyle olması normalmi acaba aşı tutmamış mu oluyor 🤔
Alyammmm biryavuzkusu bizde yaptırdık bizimkinde de birsey yok hemşire olur demişti ama bnde bekliyim şurada
Gizemre biryavuzkusu benim bebeğim 5 aylık şuanda yeni yeni yara oluşuyor hemen olmaz aradan en fazla 3 ay geçmesi gerekiyor demişti bize hemşire
demetdemircioglu biryavuzkusu 6.5 aylik oglum kiminin sisiyo falan hic oyle olmadi ufak bi kabuk var sadece🤷♀️
Seqnem biryavuzkusu Alyammmm yaklaşık 2-3 sonra oldu. Ben de aşı tutmadı diye endişelenmiştim sizin gibi :)
biryavuzkusu Gizemre bize hemşire 1 ay sonra getir kontrol edeceğim demiştide dedim yara olucakta onu mu kontrol edecek ondan kafam karıştı aslında
Eliffff biryavuzkusu bizimde olmamıştı sadece ufak bir kızarıklık vardı 4. Ayda iltihap gibi oldu 5 aylık olacağız kabuk var şuanda doktora sordum hiçbişey yoktu neden 2 ay sonra oldu diye öyle olur normal dedi
SevgiOA biryavuzkusu Bizimde hemen olmadı 1,5 2 ay sonra oldu şuan 8 aylık hala ufak kabuklu geç geçiyor sanırım 😕
Deletedmom006 biryavuzkusu ilk basta bizde de olmadi. Simdi 5 aya gircek yeni yeni cikmis leke. Bende de yok mesela iz. Benim vucudumda hicbir asi izi yok tutmadi mi tuttu mu bilmiyorum