Deletedmom_29 Merhabalar oğlumun atopik dermatit cildi var. Egzama oluyor bileklerinde ama bunlar egzama mı başka bir şey mi bir tür döküntü mu emin olamadım. Bugün fark ettim. Ne olduğuna dair fikri olan var mı? 5 aylık oğlum.
AloneMom Deletedmom_29 geçmiş olsun üstte kalsın deri soyulmuş ama bilmiyorum bizimde vardı ezgama ama yüzündeydi sadece böyle hiç görmedim,doktora sorun bence
Deletedmom_29 AloneMom sağolun. Doktora sordurdum dönüş yapılmadi henüz. Muhtemelen muayene etmek isteyecek
AloneMom Deletedmom_29 egzama ya bioderma intensive baume krem çok iyi geliyor ben onu kullandım kızıma
Deletedmom_29 AloneMom evet diğer egzamalara onu kullanıyordum buna da hemen görünce sürdüm. Çok teşekkür ederim
busra2626 Deletedmom_29 atopik egzamanin diger ismiymis yuvarlak para seklinde oldugu icin o sekilde deniyormus kremlerle bizimde baya azaldi 10. Aya kadar devam edebilir demisti doktor
meryemmetin Egzama canim .benim oğlumda da vardi .corasatin kullanmistik tek iyi gelen ve kortizonsuz krem. Bebekler için olanida var
Deletedmom_29 meryemmetin teşekkür ederim çok sağolun. Corasatin pembe duymuştum o aklımda. Şu an doktor normal nemlendiricinin bu egzama için yeterli olduğunu söyledi (Bioderma atoderm)