Mehmetalininannesi benim oğlumda 17 günlük her emzirmeden sonra gazını ağzından çıkartıyorum ama yine de az sancısı oluyor alttan da kendi çıkarıyor ama yetmiyor yani gazının hepsini çıkartamıyordur belki ondandır o huysuzlugu bizimki de 1 haftadır öyle huysuz gazdan dolayı