kbrkse Korseyi alalı bir ay bile olmadı. Faturası hala duruyor. Bedeni büyük almışım. 14 gün geçtiği için değişimde yapamıyorum. 2 3 defa giydim sadece. 260 liraya aldım. Almak isteyen varsa tekliflere açığım. Kendime daha küçük bedenini alacağım