Kızlar 11 ay önce sezeryanla doğum yaptımm normal sancı vs çekiyordum sezeryan aceleye geldi doktorum istemsiz aldı sezeryanla korkuyorum bir sıkıntı mı yaşandı diye niye diceksiniiz.. şu iki haftadır her hapsurdugumda iç dikislerimin sizladigini hissediyorum evet bu normal diyorum hemen iyileşecek değil ama şu bir kaç gün özellikle geçenlerde hapsurmamla sağ tarafıma sanki bıçak saplandı dikişlerime şimdi bir ağrı hissettim baktimki dikiş hizamin iki parmak üst tarafı hafif şişiklik var sanki böyle bir damar şişerr gibi neden olabilir ki başına gelen var mı? ay insan anne olunca ne kadar herşeyden korkar oluyormuş ya önceden olsa hicbirseyi önemsenen soğuk kanliydim sesimi cikarmazdim çoğu seye🤦🏻♀️